środa, 4 maja 2011

Paczka dla Anelagdam i dopiski świąteczne

Przed świętami wysłałam paczkę dla Anelagdam i jej rodzinki. Głównym powodem była opaska - zapisałam się na jej robienie. Nie mam zbyt dużo możliwości szycia dla małych dziewczynek, więc skorzystałam z okazji. Pierwszy raz robiłam opaskę, więc nie wszystko wyszło tak jakbym chciała. Oto ona:Dołączyłam też kilka innych drobiazgów. Haft kurczaczka dla męża (ma być na podkładkę):
Dwa misie dla dzieciaczków:
Igielnik dla Anelagdam:

I jeszcze trochę słodkości.
Więcej możecie przeczytać o tutaj.

Mój poprzedni wpis robiłam ekspresowo, dlatego teraz uzupełnię. Pomysł na zajączki podpatrzyłam u Aneczki o tutaj. Ona zrobiła śliczne baranki. Przy okazji to kolejny świetny sposób na wykorzystanie skarpetek.

Plakat z mojego przedpokoju ze zwierzakami podpatrzyłam na Babylandii, a nie na stronie Babylandu (coś tam dzwoniło, ale nie wiadomo gdzie). Odsyłam Was do całej strony, bo poszczególne części plakatu pochodzą z różnych postów. A przy okazji to świetna strona dla rodziców. Oprócz świetnych inspiracji do zabaw, mamy oceniają zabawki, sprzęty i inne rzeczy dla maluchów. Mówiąc wprost mamy radzą mamom.

3 komentarze:

  1. sliczności ! Fajny igielniczek i misiaczki słodziutkie :)
    a opaska ma piękny kwiat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ny jeszcze raz dziękujemy za cudne, od serca podarki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. WSZYSTKO śliczne!!! igielnik i misie najbardziej wpadły mi w oko :-)

    OdpowiedzUsuń