sobota, 4 maja 2013

Magnesy

 Jakiś czas temu kupiłam w empiku piankę. Piankę można wykorzystać do wielu, wielu rzeczy, np. do robienia magnesów. Można poszukać wzorów w internecie, wydrukować, powycinać i jest. Pianki podkleiłam taśmą magnetyczną. Jest tańsza od folii, a nie była mi potrzebna szeroka powierzchnia, więc kupiłam właśnie ją. Myślę, że jeszcze sporo takich magnesów powstanie, bo przedszkolny artysta nie przestaje tworzyć.

Pomysł na piankowe magnesy zaczerpnęłam stąd.



A tu zdjęcie całej naszej galerii. Te bałwanki muszę już pozamieniać na wiosenne dzieła.

Zrobiliśmy także magnetyczne puzzle. Dziecko miało zajęcie przez pół dnia.
Pomysł na puzzle magnetyczne zaczerpnięty stąd.

Szkoda, że ten długi weekend już się kończy. Uwielbiam czas, kiedy nic nie muszę :)

6 komentarzy:

  1. super pomysł. Fajne te magnesiki

    OdpowiedzUsuń
  2. O super :) Cieszę się, że nasz pomysł się spodobał :)
    Pozdrawiam

    Marta z Babylandii ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo!!! Pracochłonne, ale super zabawka dla dziecka!!! Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. puzzle-magnesy?! chyba sie skusze, swietny pomysl

    OdpowiedzUsuń