wtorek, 25 sierpnia 2015

Chrzest

Jestem w trakcie organizacji. Od kilku dni jeżdżę po restauracjach i porównuję oferty. Rozbieżność w cenach jest zdumiewająca. Najchętniej zleciłabym wszystko restauracji, dlatego szukam full opcji. Oprócz obiadu chciałabym, żeby zorganizowali także owoce, napoje, ciasto, tort, no i alkohol. To nie jest taka prosta sprawa jakby mogło się wydawać. Do tego ma być przede wszystkim smacznie. Moja sprawdzona restauracja niestety odpadła. No i mam mieszane uczucia co teraz. Fora internetowe nie pomagają, tam każdy pisze co chce. Chciałabym, żeby rodzina miło wspominała tę uroczystość, więc troszkę się spinam.
Nie mamy także strojów. Mąż, wiadomo - nie poszaleje, założy garnitur i już. Ja chciałabym kupić sobie sukienkę, elegancką ale bez przesady. Nie wiem co ze starszym synem. Koszula i spodnie (nie garniturowe) chyba wystarczą. Nie wiem co z gwiazdą uroczystości. Zastanawiam się nad rampersem z wymalowanym na nim garniturem. Starszy był ubrany w komplecik - biała koszulka, muszka, spodenki sztruksowe, sweterek, czapka. Wszystkiego później używałam, choć nie w komplecie. Niestety nie wygląda już wyjściowo, więc odpada. No chyba, że koszulka. A może dokupić tylko ładny sweterek, bo spodenki zawsze się jakieś znajdą...
Mam o czym myśleć....
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz