poniedziałek, 21 grudnia 2015

Ozdoby świąteczne - wianek, choinka z piórek, świecznik

Do świąt zostało już niewiele czasu, więc wrzucam hurtem. 

Wianek
Do jego zrobienia wykorzystałam styropianowy wianek, który okręciłam pomarańczową organzą. Warto to zrobić, gdyż wtedy przerwy między bombkami są mniej widoczne i lepiej to wygląda. Bombki przyklejałam klejem na gorąco. 


Choinka z piórek
Tu było dużo zabawy, ale efekt wspaniały. Na styropianowy stożek przyklejałam klejem Magic od dołu piórka. Należy pamiętać, żeby te najdłuższe przyklejać na dole, a u góry te najkrótsze. Ja dodatkowo ozdobiłam ją brokatem. Obficie spryskałam lakierem do włosów i posypałam brokatem, a potem jeszcze raz spryskałam lakierem.




Świecznik
Na formę od tarty poustawiałam świece. Między nimi wysypałam granulat plastikowy, na to położyłam łańcuch z kulek, kilka bombek, gwiazdki i już.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz