wtorek, 23 lutego 2016

Sztuczny śnieg

U nas śniegu nie ma, ale zimno jest strasznie! Mam dla Was świetny przepis znaleziony w czeluściach internetu na masę plastyczną dla dzieci, która zachowuje się jak śnieg.

Składniki:
- pianka do golenia - całe opakowanie
- ok. 7 szt opakowań sody oczyszczonej

Wszystko razem trzeba wymieszać i już. Gdy masa zrobi się za sucha (np. następnego dnia) należy do niej dodać odrobinę wody i powracają jej właściwości. Na zdjęciu masa robiona z poprzedniego dnia, więc lekko przesuszona. Innych zdjęć niestety nie mam.

No i jeszcze wrażenia. Rzeczywiście w dotyku przypomina świeży śnieg. Jest puszysta i łatwo z niej lepić. Przydadzą się wszelkie foremki do piasku i akcesoria do ciastoliny. 

Gdy już nam się znudziła, wrzuciłam wszystko do ubikacji, dodałam octu i miałam super czystą i odkamienioną toaletę. Normalnie same plusy :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz