poniedziałek, 10 grudnia 2012

Kolczyki dla Magdy

Madzia, szerzej znana w świecie blogowym jako Aneladgam kupiła ode mnie bransoletkę i kolczyki. A kto u mnie kupuje ten wie, że na pewno dostanie jakiś gratis*. No i dostała zimowe gwiazdeczki nawlekane na czarną niteczkę, żeby były wyrazistsze i po prostu bardziej widoczne. Tak mi się spodobały, że chyba też sobie zrobię identyczne. Kojarzą mi się z mrozem osiadłym na patyczkach.



Te kolczyki to prototypy. Wymyślone podczas robienia, a następnie trzy razy przerabiane,ale chyba były warte, bo efekt mnie zadowolił. Delikatne, a jednocześnie widoczne. Takie też chyba sobie zrobię :)


Lubię robić tego typu biżuterię. Ja dopiero zaczynam i daleko mi jeszcze do dziewczyn, które robią motyle, ważki, kotki, no cuda  po prostu, ale z czasem dojdę i do tego.

Pozdrawiam zimowo.

Ps.
*Nie dotyczy zakupów przez galerie, bo tam niestety trzeba się podporządkować regulaminom i nie wolno niczego robić na własną rękę.

2 komentarze:

  1. Hihi, no ja tego nie wiedziałam, że są gratisy, więc zaskoczenie było ogromne, a radość jeszcze ogromniejsza :-) Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję! Aż mam ochotę spróbować tej techniki! Śliczne Ci wychodzą!

    OdpowiedzUsuń