niedziela, 18 listopada 2012

Bransoletki


Dzidziuś od wczoraj u babci, mąż odsypia (był w nocy w pracy), a ja korzystam z wolnego czasu. Oczywiście najpierw posprzątałam i ugotowałam, żeby nie było, że tylko sobie tworzę. Dzisiaj siądę i zamienię się w fabrykę Świętego Mikołaja. Muszę dorobić ozdóbek, a właściwie nie muszę, ale bardzo chcę. Święta niby daleko, ale wiadomo, że na ostatnią chwilę zbyt ładne rzeczy nie powstaną. Mam zamiar zrobić tyle, ile się da! Zresztą, jak patrzę na Wasze blogi, to sezon dekoracji świątecznych już w pełni, tylko ja jakaś opóźniona w tym wszystkim.

Po prawej stronie na moim blogu pojawiła się zakładka Pinterest. Pewnie wiele z Was już ma swoje tablice na tym portalu. Ja jestem tam od wczoraj, tzn. założyłam sobie konto, bo podpatruję już od dawna. No i od wczoraj uzbierał mi się poważny zbiór. Dodatkowo zrobiłam porządek na moim komputerze. Jednym słowem jestem zachwycona! 

Ale, żeby nie tylko gadać pokażę Wam znowu trochę moich prac.Wczoraj było o kolczykach, dzisiaj będzie o bransoletkach. Też ich w ostatnim czasie sporo narobiłam. Jak coś chcecie, piszcie :)















2 komentarze:

  1. O, nie znam pinterest, muszę w temat wejść :)
    Dorzuć mi te szafirowe gronka do paczki też :) http://4.bp.blogspot.com/-c-y7J-Lr-Rw/UKi__xcW0qI/AAAAAAAABn8/xgjx6s17k34/s320/DSC_0083.JPG

    OdpowiedzUsuń