czwartek, 6 maja 2010

Rozanielona

Dawno mnie nie było, bo w sumie nie wróciłam jeszcze z weekendu majowego, a tu się porobiło! W sensie pozytywnym oczywiście. Wzięłam udział w zabawie "Podaj dalej " i sama ją zorganizowałam w sumie nie licząc, że ktoś tu zagląda. Mam licznik, owszem, ale pewnie większość tych wejść jest moja :) A tu taka niespodzianka! Zwłaszcza, że odwiedzają mnie osoby, których blogów nie znałam. Rossali, Ki - będę z miłą chęcią zaglądać na Wasze blogi. U Rosity i Annasza jestem stałym bywalcem i nadal tak będzie.

Zwyciężczynie proszę o przesłanie adresu na maila: justyna84_21@o2.pl

No i teraz nie pozostaje mi nic innego jak zacząć wymyślać śliczności. Jakoś lepiej mi się pracuje, gdy wiem, że robię coś dla kogoś.

Pozdrawiam bardzo serdecznie.

Rozanielona Marietta.

2 komentarze:

  1. Oczywiście będziesz mile widzianym gościem na moim blogu :D Zaraz przeslę adresik :) A zabawę u siebie ogłoszę za kilka dni, prawdopodobnie w przyszłym tygodniu, bo narazie musze się wyrobić z bierzącymi zobowiązaniami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja po weekendach, zwłaszcza długich, miewam kłopot z powrotem do rzeczywistości ;) Ale bardzo się cieszę, że wśród wędrówek zawitałaś i do mnie, już Cię mam w zakładkach :)

    OdpowiedzUsuń